Wycieczka do Wrocławia

18 i 19 maja 2017 r. uczniowie naszej szkoły wzięli udział w dwudniowej wycieczce do Wrocławia zorganizowanej przez panią Annę Chudy.
Ze Żdżar wyruszyliśmy o 4 rano i po przeszło pięciogodzinnej podróży dotarliśmy na miejsce. Po przywitaniu z przewodnikiem rozpoczęliśmy zwiedzanie. Pierwszym punktem naszej wycieczki był Ostrów Tumski z katedrą oraz Ostrów Piaskowy. Następnie przeszliśmy na Stare Miasto, gdzie podziwialiśmy piękny Ratusz, stare kamienice oraz fontannę, przy której mogliśmy się ochłodzić. Po południu udaliśmy się na obiad, a potem wjechaliśmy windą na 49. piętro Sky Tower. Z 200 m podziwialiśmy cudowny widok na cały Wrocław i okolice. Tylko nielicznym kręciło się w głowach z powodu lęku wysokości. Wieczorem czekała nas główna atrakcja tego dnia – Panorama Racławicka. Byliśmy zachwyceni tym wielkim dziełem, które bez przesady można nazwać najważniejszą atrakcją turystyczną Wrocławia. Noc spędziliśmy w Hostelu Wroclov.
Drugiego dni wycieczki po śniadaniu wyruszyliśmy w inną część  Wrocławia, aby zobaczyć słynną Halę Stulecia z Muzeum Sztuki Współczesnej, piękne fontanny i uroczy Ogród Japoński. Jednak największe wrażenie zrobił na wielu z nas Ogród Zoologiczny z Afrykarium. Mieliśmy okazję podziwiać tam egzotyczne zwierzęta. Szczególnie podobały nam się rekiny, ogromne płaszczki i żółwie.Zmęczeni, ale pełni wrażeń wyruszyliśmy w drogę powrotną do Żdżar. Z powodu korków na autostradzie podróż trwała trochę dłużej niż przewidywaliśmy, ale nie martwiliśmy się tym, ponieważ umilaliśmy sobie drogę śpiewem, rozmową, żartami i zagadkami.Wycieczkę zakończyliśmy po północy na parkingu szkolnym przywitani przez oczekujących na nas z niecierpliwością rodziców.